Told you so…

Muslimer underkaster seg terrorprofeten Muhammed og voldsguden Allah

009.005
YUSUFALI: But when the forbidden months are past, then fight and slay the Pagans wherever ye find them, an seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem (of war); but if they repent, and establish regular prayers and practise regular charity, then open the way for them: for Allah is Oft-forgiving, Most Merciful.
PICKTHAL: Then, when the sacred months have passed, slay the idolaters wherever ye find them, and take them (captive), and besiege them, and prepare for them each ambush. But if they repent and establish worship and pay the poor-due, then leave their way free. Lo! Allah is Forgiving, Merciful.
SHAKIR: So when the sacred months have passed away, then slay the idolaters wherever you find them, and take them captives and besiege them and lie in wait for them in every ambush, then if they repent and keep up prayer and pay the poor-rate, leave their way free to them; surely Allah is Forgiving, Merciful.

Islam – fredens religion

Stor import av muslimer = stor sannsynlighet for terroraksjoner mot oss vantro hunder.

Kast de virkelighetsfjerne politisk korrekte sosialistene ut av regjeringskontorene og stem på noen som er mer kritisk til politisk islam og islamister. Judas Gahr Støre og hans likesosialister våknet antagelig ikke av dette smellet heller.

Dette innlegget ble publisert i islam, jihad, politisk islam, sosialisme og merket med , . Bokmerk permalenken.

13 svar til Told you so…

  1. Zohre sier:

    Hei Sindre

    Motivene bak det ennå er ikke klargjort og vi er nødt til å vente enn å trekke noe som helst beslutninger.

    takk
    zohre

    Svar: Du hadde mer vett enn meg!

  2. Sledge Hammer sier:

    So, did I.

    Jeg vet ikke ennå om det er muslimer som står bak sprengningen i regjeringskvartalet i dag. Det samme gjelder skytingen på Utøya. Jeg vet ærlig talt ikke hvem som står bak dette, og sannsynligvis vil aldri hele sannheten komme ut om disse aksjonene.

    Det kan tenkes at ledende sosialistiske maktmennesker i Norge står bak det som på overflaten kan se ut som terroraksjoner, for å skape sympati for å oppnå politiske mål; som for eksempel at Norge blir enda mer en sosialistisk politistat enn hva det er allerede. En annen mulighet er et muslimske organisasjoner endelig har tatt vår norske aggresjonskrigføring i Irak, Afghanistan og Libya hjem til oss.

    Den lille nasjonen Norge har i flere år fullstendig uprovosert drevet okkupasjonskriger mot Iran og Afghanistan og nå nylig også i Libya. Vi i Norge har egentlig ikke tenkt på mye på at vi er okkupanter og at vi er delaktige i en krig der sivilister og barn drepes i hundre tusenvis. Svært ofte kan vi dessverre lese i mediene at våre krigshandlinger har drept barn og sivilister i Afghanistan, uten at vi egentlig tar dette innover oss:

    http://abcnews.go.com/WNT/video/president-karzai-afghanistan-airstrike-war-us-civilian-casualities-warning-13716587

    I denne situasjonen der Norge er en aggressor og okkupant i flere muslimske land i midt Østen, ønsker jeg å sitere noe som du har sagt i en tidligere diskusjon med meg:

    “De som forsvarer seg har i ytterste instans rett til å fortsette å forsvare seg helt til motstanderen er totalt eliminert ned til siste mann. Dette er ikke ønskelig, men det er altså forsvarerens rett overfor en aggressor som Japan og Tyskland den gangen”

    Hva hvis nå muslimske interesser tar vår aggresjonskriger i midt Østen hjem til oss og nedkjemper og eliminerer oss til ”siste mann”. Hva ville du mene om dette? Mener du som du mente om de allierte i den første og andre verdenskrigen, at muslimene nå har en rettighet til å gå til krig mot Norge, samt utrydde oss til siste mann?

    Jeg håper og tror at det ikke kommer så langt at muslimene utrydder oss til siste mann selv om vi er aggressorer i midt Østen, men det er ikke helt utenkelig at muslimene kommer til å vinne den krigen som vi uprovosert har satt i gang i Irak, Afghanistan og Libya.

    Jeg skal ikke være stygg med deg, fordi du er en sympatisk fyr som ønsker at alle skal slippe til; inkludert også meg som har kontroversielle meninger av og til. Jeg håper derfor at du tar min kommentar i seriøst og i beste mening, samt at du tenker grundig gjennom kommentarene mine ovenfor.

    Jeg sier ikke at dine meninger nødvendigvis er feil, fordi mye av det du hevder er 100 % korrekt. Jeg sier likevel at vi alle bør ha en helhetlig moral, der vi ikke forskjellsbehandler folk basert på hvilken vi de selv er på i en konflikt og der vi ikke risikerer å møte oss selv i døra hele tiden.

  3. Zohre sier:

    Ellah ( Gud ) som du skrev her er en norsk mann som er 32 år sier
    Knut Storberget i pressekonferanse:
    – Han er norsk

    Svar: Jeg tok feil!

    takk
    zohre

  4. Zohre sier:

    Med dette mener jeg at du må respektere den sanne islam som kjemper mot den falske islam.

    Den sanne islam:

    takk
    zohre

    Svar: Hvis ditt sanne islam tar avstand fra trusler, tvang og vold mot fredelige mennesker, så er det velkommen overalt.

  5. Marius sier:

    Jasså ja Sindre…..
    Den farlige muslimen din viste seg å være en av dine egne meningsfeller.

    Så feil kan man ta.

    Svar: Ingen tvil – jeg tok 100% feil. Det åpenbare var ikke det korrekte. Om jeg og denne massemorderen er svært enige om at politisk islam ikke er velkommen i Norge, så er vi 100% uenige i metode. Jeg er mot all vold, annet enn i selvforsvar. Og man myrder ikke sivile i selvforsvar – det gjør bare politisk islam. Jeg håper vi aldri får oppleve noen islamistisk terrorhandling på norsk jord, men jeg vet at det er et naivt syn

  6. Zohre sier:

    Øynene hans sier at han klarer ikke å høre.

    http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7723548

    takk
    zohre

  7. Zohre sier:

    Gud ( Ellah ) betyr å se på helheten isteden for å innskrenke.

    Sindre vi er nå mer nærmere hverandre for å snakke mere sammen og prosess akkurat begynt.

    takk
    zohre

    Svar: Prosessen der de muslimer som støtter vold og de muslimer som ikke støtter vold deler seg i to ulike grupper må være jobb # 1. Jfr: http://www.180grader.dk/Politik/islamister-kalder-oslo-angreb-for-gode-nyheder-der-spiegel

  8. Zohre sier:

    Den sanne islam seiret over den falske islam og dette er en gelede for hele menneskeligheten.

    Så hvorfor kan vi ikke gjenkjenne den sanne islam enn bare den falske islam ( Hat )?

    takk
    zohre

  9. Sindre Rudshaug sier:

    Sledge Hammer

    I denne situasjonen der Norge er en aggressor og okkupant i flere muslimske land i midt Østen, ønsker jeg å sitere noe som du har sagt i en tidligere diskusjon med meg:

    “De som forsvarer seg har i ytterste instans rett til å fortsette å forsvare seg helt til motstanderen er totalt eliminert ned til siste mann. Dette er ikke ønskelig, men det er altså forsvarerens rett overfor en aggressor som Japan og Tyskland den gangen”

    Hva hvis nå muslimske interesser tar vår aggresjonskriger i midt Østen hjem til oss og nedkjemper og eliminerer oss til ”siste mann”. Hva ville du mene om dette? Mener du som du mente om de allierte i den første og andre verdenskrigen, at muslimene nå har en rettighet til å gå til krig mot Norge, samt utrydde oss til siste mann?

    Jeg er uenig i Norges krigføring utenlands, men vi har likevel et mer demokratisk system enn de har. Det gir ingen mening for meg at tyranner skal ha rett til å utslette demokrater, men man har jo rett til å forsvare seg. Jeg vil si at de har rett til å nedkjempe og stoppe, i verste fall utslette alle krigere fra fremmede stater som befinner seg på deres territorie, såfremt de ikke er aggresorer mot andre stater. Aggressorer mot andre stater har ingen rettigheter, før de har trukket seg ut.

    “Jeg håper og tror at det ikke kommer så langt at muslimene utrydder oss til siste mann selv om vi er aggressorer i midt Østen, men det er ikke helt utenkelig at muslimene kommer til å vinne den krigen som vi uprovosert har satt i gang i Irak, Afghanistan og Libya.”

    Og da trekker vi oss antagelig ut, fremfor å fortsette å krige med dem. Jeg er som sagt imot å krige utenlands. Man forsvarer sitt eget territorie. Angrepskrig er sjelden rettferdig, såfremt man ikke angriper for å hjelpe demokratiske allierte som er utsatt for aggresjon.

    ”Jeg skal ikke være stygg med deg, fordi du er en sympatisk fyr som ønsker at alle skal slippe til; inkludert også meg som har kontroversielle meninger av og til. Jeg håper derfor at du tar min kommentar i seriøst og i beste mening, samt at du tenker grundig gjennom kommentarene mine ovenfor.”

    Absolutt

    “Jeg sier ikke at dine meninger nødvendigvis er feil, fordi mye av det du hevder er 100 % korrekt. Jeg sier likevel at vi alle bør ha en helhetlig moral, der vi ikke forskjellsbehandler folk basert på hvilken vi de selv er på i en konflikt og der vi ikke risikerer å møte oss selv i døra hele tiden.”

    Jeg prøver å etablere prinsipper som alltid skal kunne gjelde. Et prinsipp som hele tiden må tilpasses er et dårlig prinsipp.

  10. Salahuddin Khattab sier:

    Hei Sindre

    De versene du limer inn fra Koranen er tatt helt ut av sin kontekst. Fordi det er nettopp det som er spesielt med Koranen, at alt ER i en kontekst. Når man skal studere Koranen må må sette seg inn i hvilket omstendigheter hver enkelt vers ble åpenbart i for å se sammenhengen. Hva menes f.eks. med «forbidden months»? Det vil dypere studier av Koranen gi svar på…

    De versene du refererer til omhandler muslimer i krig med ikke-muslimer i en slagmark, noe vi kaller for jihad. Jihad utkjempes dersom muslimene blir nødt til å forsvare seg mot aggresjon utenfra, om noen f.eks. driver deg ut av dine hjem.

    Den generelle regelen i Islam, er at du ikke skal ta liv. For tar du liv, regnes det som om du har drept hele menneskeheten. Hele kapittel 9 i Koranen bør ikke leses uten å settes i kontekst. En liten tips: sett deg inn i muslimenes egen forståelse av sin hellige bok fordi du begir deg ut for å villede massene. Takk for meg 🙂

  11. Sindre Rudshaug sier:

    Muhammed var en iskaldt beregnende voldsmann og aggressor som startet en haug med kriger, myrdet for fote, etablerte en rasistisk religion, voldtok en liten jente, voldtok en haug kvinner, drev slavehandel og demonstrerte for resten av menneskeheten hvor ondt et menneske kan være. Han diktet opp Koranen og Allah og lånte fra andre religioner som den løgneren han var.

    Konteksten til Muhammed i Medina-perioden var vold og ondskap fra morgen til kveld. Muhammed var bitter etter at han var blitt jaget ut av Mekka for sin ondskap og lot det gå utover alle i Medina. Muhammed drev IKKE selvforsvarskrig, han holdt på slik Anders Breivik holdt på, han drepte bare uendelig mange flere.

    Regelen om ikke å ta liv gjelder jøder, ikke muslimer. Les og lær.

  12. Sledge Hammer sier:

    Takk for en balansert og saklig tilbakemelding den 24. juli på mine kommentarer den 22. juli.

    Jeg er enig i tilbakemeldingen din som absolutt indikerer at du har en moden og kontemplativ personlighet.

    Det var en skrivefeil i mine kommentarer den 22. juli. Jeg mente å si: «Jeg sier likevel at vi alle bør ha en helhetlig moral, der vi ikke forskjellsbehandler folk basert på hvilken SIDE vi selv er på i en konflikt og der vi ikke risikerer å møte oss selv i døra hele tiden».

    Du forstod sikkert likevel hva jeg mente ut fra sammenhengen.

    Når det gjelder norsk krigføring i utlandet, så er jeg ikke absolutt og kategorisk mot dette, men jeg er svært skeptisk til at vår krigføring i Iran, Afghanistan og Libya var/er legitim og basert på et legitimt rationale. Det skal uansett sitte svært langt inne for oss å drive angrepskrig i utlandet. I så fall må ha en absolutt garanti for at dette vil merkbart bedre forholdene for sivilbefolkningen i de landene som vi angriper.

    Vi tok begge feil vedrørende terroraksjonen i Oslo og på Utøya. Vi skal være glade for at vi tok feil og at muslimske grupper ikke har tatt vår krig i midt østen hjem til oss. I denne sammenhengen bør lille Norge tenke svært grundig gjennom vår krigføring i midt Østen og vi bør vurdere svært grundig hvorvidt vårt engasjement akkurat nå er til det beste for sivilbefolkningen i Afghanistan og Libya.

    Jeg ønsker absolutt ikke at nordmenn skal provosere muslimer ved å reise med våpen i hånd til deres hjemland og si som følger: Nå kommer vi store hvite høvdinger fra det høye nord, som tror på den rette guden, for å påtvinge vår moral og kultur på dere tilbakestående, skitne muslimske vantro hunder. Jeg føler at det er slik vi opererer nå; noe som bare kan føre til eskalert konflikt med den muslimske verden. Det gjør heller ikke saken bedre at vi nesten daglig kan lese om feilbombing og drone-angrep, stort sett utført av våre amerikanske allierte, som tar livet av svært mange barn og sivile vanlige fattige folk i for eksempel Afghanistan og Libya. Alle disse feilbombingene som tar livet av vanlige sivile borgere er helt forferdelig og hjerteskjærende..

    Vel, det ble en lang kommentar, sannsynligvis pga. litt bedre tid nå i sommerferien.

    Mvh,
    Jone Bjørheim

  13. Sindre Rudshaug sier:

    Vi er mye enige når det gjelder holdning rundt krigføring. Hvis vi oppsummerer, slik vi oppsummerer rundt bistandspolitikk – at det alltid feiler på alle punkter + ødelegger lokaløkonomi, så bør vi avslutte. Skal vi i det hele tatt krige annet enn i rent selvforsvar, så må det hjelpe mye og mange i lang tid. Tar en pause fra debatten.

    Mvh Sindre

Legg igjen en kommentar

