Pause fra debatten

Pga tragedien er det mye følelser i sving. Først de siste par dager har jeg begynt å fatte hva som har skjedd. Jeg har ikke orket å ta det inn over meg. Jeg ser nå at dette ikke er noen god tid for analyser og debatt. I dag er vi alle nordmenn, det er ikke noe oss og dem. Jeg beklager hvis jeg har provosert noen pga for lite medfølelse fra min side. Nå tar jeg en pause fra debatten.

Mvh Sindre

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Pause fra debatten

  1. Zohre sier:

    Hei Sindre

    Det er bedre med debatt enn å bare tegne en Profet.

    takk
    zohre

  2. Zohre sier:

    De som kan skrift men, fortsatt kan de ikke argumentere er de selveste ondskapen siden hjernen er script altså ånd.

    takk
    zohre

  3. SissyFoss sier:

    Enig- jeg merket at nå begynner den virkelige tristheten og slitenheten å sige inn og debatter blir akkurat litt for mye. Allikevel leser jeg alt jeg kommer over og ser på TV til øynene detter ut.

  4. Zohre sier:

    VEL, Vi allerede har sett, hørt om henrettelser, terror og krig så dette er ikke noe nytt siden alle har en forbindelse med media, nettet.

    takk
    zohre

  5. Zohre sier:

    Muslimer har ikke tegnet Profeten Jesus så en tegning av Profeten Mohammad og en bombe erkjenner hverandre som Jesus er Gud.

    takk
    zohre

  6. Zohre sier:

    Islam:

    takk
    zohre

Legg igjen en kommentar

