Sosialdemokraters grenseløse grådighet

Sosialdemokrater er de grådigste mennesker som noensinne har levd. De er ikke fornøyd med økt levestandard fra 60-årene til idag, de vil ha mer. De er ikke fornøyd med å kunne tilrane seg naboens verdier gjennom skatter og avgifter – de vil ha mer. Til tross for at vi de siste 50 årene i den vestlige verden har opplevd en formidabel vekst, har sosialdemokraters grenseløse grådighet gjort at de har lånt enorme summer for å leve enda bedre, gjeld som barna og barnebarna deres må betale tilbake under fremtidige dårlige økonomiske tider. Ikke nok med alt dette, men så har vi de grådigste av de grådige – 68-generasjonen som etablerte et pyramideliknende pensjonssystem som nå gir dem selv mye mer penger enn de har betalt inn. Dette kan, som alle pyramidespill, fungere til man ikke lenger gidder å betale inn til dem som er før deg, bare fordi de er før deg/over deg i pyramiden. Dette er en uoppgjort gjeldsbombe som venter på å eksplodere i tillegg til det andre jeg har beskrevet. Kan det bli verre enn dette? Ja. 68-erne belåner eiendommene sine, slik at barna arver lite eller 0,-. Fettet renner av de fettete fingrene deres, men de vil ha mer. Disse grådigste av de grådigste får aldri nok. Hva slags forferdelige vesener stjeler fra naboene sine OG sine egne barn og barnebarn via nøye utpønsket belåning og pyramidespill – hva er galt med disse menneskene? Er denne ekstreme grådigheten en naturlig konsekvens av sosialdemokrati eller er sosialdemokrati en naturlig konsekvens av ekstrem grådighet? Sosialdemokratiske barn vokser opp innenfor dette grådighetsparadigmet og lærer av sine foreldre hvordan man skal utbytte andre og karre til seg, mens andre lider. Systemet tar slutt når sosialdemokrater går tomme for andre folks penger – en vakker dag:)

Jeg har de senere år tenkt på sosialdemokrater som forvirrede, men jeg har aldri reflektert over hvor alvorlig forvirret de er før jeg satte meg litt inn i økonomiske spørsmål. Sosialdemokrater er villige til å ødelegge en hel verdens økonomi og sette sine barn og barnebarn i evig gjeld i en verden i kaos. Grådigheten og den generelle forvirringen disse menneskene har ser jeg på som nesten grenseløs. Mot slikt nytter det lite å snakke om rett tenkning og rett handling. Det eneste som grovt sett betyr noe for dagens nasjonalsosialistiske sosialdemokrater er materiell velstand og underholdning. Rett tenkning, rett moral, rett handling spiller ingen rolle for de grådigste av de grådige som noensinne har levd – og det er så mange av dem – 99,9% stemmer sosialdemokrati. De som kunne ha hjulpet oss – tenkere som leser etikk og moral på universiteter – har svelget alle de grunnleggende feil i den rådende filosofi om subjektivisme og pragmatisme: Avvisning av det objektivt sanne og avvisning av en prinsipiell holdning til initiering av tvang og vold mot fredelige mennesker – det eneste stedet der ordet prinsipp gir noen mening utover det rent subjektive. Disse som kalles tenkere og filosofer blir altså anti-tenkere, de bygger opp under forvirringen hos de som ikke engang tar seg bryet med å utdanne seg. Skulle de ta seg bryet, så hadde de lært vranglære. Den holdning som mennesket alltid har behov for å være i besittelse av, i dag i minst like stor grad, er valget om og evnen til en kritisk innstilling til det de blir fortalt. Vår moderne politikk er en sekularisert versjon av fortidens religiøse tro. Den er ikke noe mindre feil selv om den ikke bunner i eventyrvesener.

Filosofen og tenkeren Onar Åm har uttrykt sosialdemokraters virkelighetsfjerne selvoppfatning svært presist:

“De fleste sosialister har jo som kjent total mangel på empati. I tillegg tror de at de selv er veldig empatiske og denne kombinasjonen gjør at de er i stand til å påføre andre mennesker enorme lidelser samtidig som at de tror at de gjør gode gjerninger.”

http://onarki.no/blogg/2013/01/waterboarding-vs-enhetsskolen/

Den naturlige veien videre fra et visst materielt nivå er utviklingen av indre velstand. Alle vet, hvis de tenker på det, at lykken ikke sitter i bilen, i jakka, i smykkene, i kjæresten – lykken er et sted inne i kroppen. Når vi har nådd en viss frihet, et visst materielt nivå, når vi ikke lenger trenger å krige om brødsmuler, så har vi muligheten til å dyrke utviklingen av vår egen indre rikdom. Den som allerede er der. Hadde den ikke vært der, så hadde vi ikke kunnet ha bølgetopper i lykkefølelsen vår. Vi hadde vært flate. Vi må dyrke frem disse toppene, så vi kan bli der oppe lengre tid av gangen, for vi vet alle at shopping, som alt annet, bare gir bølger – opp og ned. Selv om vi vet dette, så velger likevel 99,9% av nordmenn(jeg ser bort fra religiøse, som har enda et lag av forvirring når de går til valg) og antagelig alle vestlige at spiralen skal fortsette. Ønsket om materiell velstand og grådigheten som driver den er grenseløs og særdeles ond, når den finansieres ved å rane og stjele fra andre, men sosialdemokrater lar seg som et spedbarn fore med marxistiske løgner om at omfordeling er av det gode. De svelger lett en filosofi om at det er ok å misunne naboen og frarane han, fordi han har vært flinkere enn deg. Sosialdemokratiet er misunnelsens og grådighetens filosofi.

Jeg tar en pause fra skriving, fordi jeg ikke ser nytten av å diskutere med de få tusen reelle tenkerne som eksisterer i Norge i dag. De vet og jeg vet og resten bryr seg ikke eller er sterkt forvirrede. Selv mindre grådige sosialdemokrater er sterkt forvirret rundt hva som kan fungere økonomisk og setter sin lit til den etikk og moral, den politikk som har ført oss dit vi er i dag – til sosialdemokratiet – korporatismen – flertallets tyranni – til folkets neve i hverandres og barnas lommebok – til selve forutsetningen for aktiv grådighet. Grådighet er greit, så lenge lovene ikke tillater deg å rane andre. Skal vi komme oss vekk fra grådighetssamfunnet så må økonomien enten kollapse eller så må vi lage lover som hindrer grådige mennesker i å stjele fra naboen og barna sine. Kollaps er det absolutt mest sannsynlige, problemet er hva vi bygger opp igjen etter kollapsen. Kollapsen er materielt sett og forhåpentligvis tenkningsmessig sett uunngåelig – mennesker tenker kortsiktig og må erfare. Erfaringen denne gangen blir brutal. Grådige mennesker vil falle langt, langt ned, så det som kommer er rettferdig – årsak og virkning.

Hva jeg skal skrive om hvis jeg returnerer vet jeg ikke. Jeg vet bare at sosialdemokraters misunnelse, grådighet og forvirring er så stor at jeg ikke har visdom nok til å få hull på den. Jeg kan nesten ikke komme på et eneste område innenfor politikken som ikke er preget av sterk forvirring – nesten intet sted der flere enn en liten andel eller halvparten har begynt å skille ideologi fra virkelighet. Mot slike odds kjemper de fleste forgjeves. Det nesten absolutte flertallet er sterkt forvirret – noen tar det som en gedigen utfordring, jeg gidder ikke mer, i hvert fall ikke akkurat nå.

Takk til leserne mine som har fulgt meg. Måtte dere ha ork til å fortsette å påvirke tidenes grådigste mobb – sosialdemokrater i full, kriminell aktivitet.

Mvh Sindre

PS: Hvis du er en sosialdemokrat/flertallstyrann som akkurat realiserte din egen tilværelse som undertrykkende ransmann/ranskvinne og inkarnasjonen av grådighet, så har du et lett alternativ. Stem på Norges eneste parti som avviser lovhjemlet grådighet – stem DLF. Vær så snill å avslutte din støtte til det sykelige og grådige sosialdemokratiet.

http://stemdlf.no/

Dette innlegget ble publisert i Grådighet, Sosialdemokrati og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Sosialdemokraters grenseløse grådighet

  1. Hei Sindre,

    Kjekt at bloggen din er oppe igjen. WordPress må ha tullet noe voldsomt da de trakk ut pluggen, men heldigvis har de forstått at de gjorde feil og de har trykket støpselet inn i kontakten igjen.

    Ellers så får jeg bare gratulere deg med enda en god artikkel som jeg har lest grundig, som jeg liker og er enig i. Det som vi kan si om sosialister og keynesianere er at de i de siste ca. 40 – 50 årene har fått så mye «slakk» at de etter hvert faktisk har hengt seg i sitt eget tau. USA, Japan og flere EU land er inne i en meget dyp moralsk og økonomisk krise og sosialistene har sittet med makta så lenge, at de nå ikke lenger har noen andre å skylde på enn seg selv.

    På mange måter er derfor den eneste farbare veien ut av dagens krise, at vi beveger oss mot et generelt mye lavere skattenivå, et friere privat næringsliv og mer laissez faire kapitalisme. Kommer dette til å skje snart, eller kommer sosialistene til å holde så krampaktig fast på sine egne ubrukelige løsninger, at mange land må oppleve nød og sult før sosialistene vippes av pinnen?

    Jeg har forståelse for at du tar en pause i skrivinga, fordi det er faktisk både tidkrevende og intelektuelt slitende å skrive gode artikler på løpende bånd. Dette er noe som de færreste klarer.

    Inntil du får ny inspirasjon til å skrive, så er i hvert fall de gode artiklene mot sosialismen oppe igjen for enhver å lese.

    Mvh,
    Jone Bjørheim

    Svar: Takk for hyggelig tilbakemelding, Jone. Ja, WordPress beklaget feilen. For meg var det helt greit med en pause, men like greit at bloggen er oppe, så folk kanskje kan få noen ideer eller en god latter av å lese alt det våset jeg lirer av meg:)

    Jeg er nok mer skeptisk enn deg når det kommer til fremtiden. Den eneste forskjellen på fortidens og dagens fascister/totalitære er at dagens har skjønt at det ser penere ut å ikke banke folk i gatene, så de bare dresserer alle til å oppføre seg like pent som Hitler, Mussolini og Stalin gjorde med andre metoder. Fascister gir ikke fra seg makten om de ikke må. Så lenge 99,9% av alle mennesker sverger til sosialdemokratiet skal det mye til for å endre noe. Du skal se at sosialister vil gjøre alt de kan for å hjernevaske folk til å tro at det var den griske, ukontrollerte kapitalismen som ødela alt sammen og ekstremt forvirrede mennesker vil svelge løgnen med hud, hår, skjegg og støvler. Mennesker er grunnleggende forvirret om det meste og i særdeleshet filosofi og økonomi.

    Mvh Sindre

  2. Bipedal_Primate sier:

    Veldig off-topic, dette, men jeg poster dette under den øverste artikkelen din fordi den rett og slett var øverst. Jeg har et lite spørsmål om noe du har sagt et annet sted, serru.

    Sakset fra morkestekroken: http://morkestekroken.wordpress.com/2012/09/18/global-oppvarming-og-holocaust/

    «Det er ikke så vanskelig å forstå at en oppdeling av kunnskap i sann analytisk(sann, utelukkende pga definisjonen) og usann empirisk/syntetisk(usann, fordi man aldri kan vite 100% sikkert) er et falsikum. »
    – Minarki Rudshaug

    Er det oppdelingen i a priori kunnskap og a posteriori kunnskap du sikter til her?

    Svar: Korrekt! Det er en falsk dikotomi. Jeg trekker meg på at det er lett å forstå, som jeg gjorde rett etter at jeg hadde skrevet det. Men det er fullt mulig å forstå det.

    Mvh Sindre

  3. ariel sier:

    Selv om det ikke høres så idealistisk ut så tror jeg ikke det skader med en pause iblandt. Det å være en opposisjonell i Norge kan oppleves som ganske nedbrytende. I Sovjet kunne man i det minste bli sendt til Sibir, men i norge blir man bare neglisjert som en umoden raring.

    Svar: Jeg er glad det eneste jeg risikerer er sosial stigma:). Ja, pause må man ha – få det verste litt på avstand og finne tilbake det humoristiske.

    Jeg tror som du at den vestlige verden er på veil mot sin undergang. Demokratienes tidsalder går mot slutten. Kanskje går vi mot et økonomisk sammenbrudd, slik at oljefondet går tapt, og sosialdemokratene bare sitter igjen med et gigantisk offentlig pengesluk.

    Svar: Det kan finnes liten glede i de lidelser sosialdemokrater skal gjennom de neste tiår, selv om deres foreldre og de selv har lagt grunnlaget.

    Personlig er jeg ikke så flink til å sette meg inn i andres teorier, filosofier og ideologier. På dette området er jeg litt ustrukturert. Men jeg har lest litt historie. Ikke mye, men litt. Det spesielle er at alle store historiske begivenheter har skjedd brått og uventet. Og svært få var i stand til å forutse hva som skulle skje. Hvis man studerer slikt så får man litt mer fred i sjelen. Man får et mer realistisk syn på virkeligheten.

    Svar: Enkeltmennesker kan gjøre mye og uventet, men ingen kan snu den systematiske nedbyggingen av produksjon og den ekstreme grådigheten hos sosialdemokrater på kort tid. Så, ja, verdensøkonomien skal langt, langt ned.

    Ellers har jeg nok mye tilfelles med dere liberalister bortsett fra på et område. For meg er det umulig å være ateist. En av årsakene til dette er de ganske få menneskene som skapte de store kristne bevegelsene som i stor grad la grunnen for utvikling av liberale samfunn, selv om det ikke altid går så klart frem av sosialistenes skolebøker.

    Svar: Selv er jeg buddhist, men intet å tro på i buddhismen. Så lenge troen din på et høyere vesen gjør deg bedre og mer fredelig kan jeg ikke si jeg bryr meg nevneverdig i noen retning. Ingen liberalist har noe med hva du tror på privat, det er dine ord og handlinger overfor andre som er av interesse. Objektiv moral danner mitt grunnlag for å være liberalist, men også erkjennelsen av at fred er bedre enn krig. Det er egentlig det samme, men at fred er best kan observeres i alle sammenhenger der nokså fredelige mennesker bruker vold mot hverandre pga uoverensstemmelser. Alt annet enn å la andre være i fred er en liten eller stor krigserklæring mot de. Dette forstår ikke kollektivister før de begynner å lide. Fordi det har vært relativt lite lidelse de siste 50 år og så lite informasjon om hvor lidelsen under sosialdemokratier kommer fra(pga hjernevask), vil selv fremtidens krasj kanskje ikke hjelpe folk å forstå. Media og de røde krigere er der for å desinformere om virkeligheten. Vi får være motgift:)

    Og når man først snakker om å kjempe mot en sosial overmakt. Tilstanden i Norge for 210 år siden hadde mye tilfelles med situasjonen i dag. Og i bokhylla har jeg en eldgammel bok om Hans Nilsen Hauge. Den ble skrevet på bakgrunn av enorme mengder med rettsdokumenter som var ment å brukes mot Hauge av datidens sosialister. De fant imidlertid ingen ting å felle ham for, så de bare satte ham i fengsel og glemte ham. Og der hadde han dødd om han ikke hadde hatt gode venner.

    Svar: Godt å ha gode venner:)

    Mange mener ingen andre mennesker i Norgeshistorien har påvirket nasjonen norge i tilnærmelsesvis så stor grad som Hauge. Ja, han var en kristen predikant. Men var dette hele årsaken til det veldige rabalderet han skapte? Nei. Det han i praksis gjorde var å spidde både rike og fattige folk med absolutte sannheter. Han åpenbarte at hele den norske kulturen var tvers igjennom umoralsk og kav råtten. Etter hvert som vanlige folk ble bevisstgjort på dette ble det skapt en forandring nedenifra.

    Svar: Når brød&sirkus perioden snart er over vil det kanskje være muligheter for å komme til orde, ihvertfall overfor de rundt en.

    Det er dette alle sosialister frykter. Dette er det eneste de ikke kan stå seg imot.

    Svar: Problemet er at sosialistene har avlet generasjoner av svake, velferdstrengende kollektivister som ikke vet hva de skal mene eller tro. En bevisstgjøring forutsetter interesse og rasjonell tenkning. Paradigmet idag er at sosialdemokrati er bra. Når det har krasjet, så får vi se om det blir vi eller sosialistene som blir trodd på årsakene til havariet.

    Tak for kommentar:)

Legg igjen en kommentar

