Fake News i Aftenposten

Jeg gleder meg faktisk til Faktisk kommer. Overalt hvor jeg leser ser jeg «mine egne» påpeke medias løgner eller så sterkt (venstre)vridd at det fortjener betegnelsen Fake News.

Ola Storeng i Aftenposten lyver 28.03 om Nederlands svar på Arbeiderpartiets katastrofale valgresultat. Han påstår at:

«Arbeiderpartiet i Nederland – det landet i Europa som kanskje ligner de skandinaviske mest – ble omtrent halvert i oppslutning ved valget tidligere denne måneden.»

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/Hvorfor-EU-motstandere-pa-ytre-hoyre-floy-gjor-det-bedre-i-Europa-enn-sosialdemokrater–Ola-Storeng–617801b.html

I virkelighetens verden, der marxismen ikke har ødelagt evnen til rasjonell tenkning, har det seg slik at oppslutningen for det nederlandske Arbeiderpartiet falt fra 24,8% til 5,7%. Det som burde vært et enkelt regnestykke for en økonomiredaktør som Ola Storeng, blir vanskelig for marxisten Ola Storeng. 5,7×100/24,8=23%. Mer enn tre fjerdedeler av velgerne forlot dermed partiet, ikke omtrent halvparten. Forstår du nå, Ola Storeng? Si fra hvis jeg skal hjelpe deg å tenke en annen gang. Åpenbart noe du ikke er så god på.

Jeg påpekte jo i en kommentar at Ola ikke er helt stø i matematikk eller rett og slett bare løy og håpet på ikke å bli tatt, som alle andre i vridd media. Jeg ble slettet, angivelig fordi navnet mitt var Fake: «Kommentaren er fjernet av moderator: Navn er ikke gyldig»

Diskusjonen om Fake News var allerede tapt, Ola var avslørt, så da prøver svina seg på noe annet:-) Who cares. Bare hyggelig å sette kjeltringene på plass, selv om det ikke når ut til særlig mange.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

